Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger
Ik heb het wel duidelijk op communautair vlak. Die belgische eenheid is ver zoek bij die spelletjesmakers, bij de gewone burger bestaat hij wel degelijk.
Ik weet niet of een confederatie de zaak zal oplossen. Als je de professionele kankeraars hier bezig hoort zullen ze hun spelletjes daarna ook wel verder zetten. Als ze het met de Buster Keaton van het NVA en de monsieur Zigo van het RWF moeten doen wens ik hen veel plezier.
|
Sois belge et tais-toi? En diegene die hun mond niet houden zijn professionele kankeraars

. RWF en N-VA zitten trouwens niet in de federale regering, dus het zijn niet alleen zij die kankeren.
Dat die eenheid bij de gewone burger staat vraag ik me echt wel af. Tja, als het gaat over zever zoals grote sportmanifestaties misschien wel, brood en spelen heet zoiets, maar op andere vlakken lijkt die toch ver zoek. Wat weet de modale Vlaming nog over Wallonië en vice versa? Richten de Vlamingen zich niet op de Angelsaksische cultuur en de Walen op de Romaanse?
Je mag me die eenheid toch eens aantonen hoor, want naast Belgische frietjes, rode duivels en een overspelige bibberende vorst zie ik die nergens.