Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Rudy, dit is geen scheldforum. Wij zijn allemaal beschaafde mensen, Belgicisten zelfs, en ik heb de indruk dat jij je wel eens van vijand durft te vergissen. Je hebt het zo dikwijls over jouw acties die echt iets betekenen voor de mensen. Acties die je voert met mensen die je ideologie niet altijd delen. Je verwijt ons ook dat wij dat niet doen. Beste vriend, ik ga u niet alle acties opsommen die de BUB al gedaan heeft ten voordele van de mensen (typ gewoon eens Zwijndrecht en BUB in op google) maar ik vraag me toch af waarom jij ons nooit uitnodigt voor dergelijke acties, die volgens jou toch van levensbelang zijn. De actie van de CD&V fractie voor het militair bejaardentehuis bijvoorbeeld, je verwijt ons daaraan niet mee te doen, maar waarom vraag je het niet gewoon? Stel het voor? Of praat je liever met mensen als Bart De Wever dan met "geestesgenoten".
Tot slot nog even zeggen dat wij helemaal niet 'niks' gedaan hebben voor de mensen in dat rusthuis. Ooit al van Pro Belgica gehoord? Deze mensen hebben goede dingen gedaan voor hun vrienden aldaar.
|
Kijk, Patriot, ik weet dat het voor de BUB moeilijk te aanvaarden is, maar ik werk met eenieder samen, die bereid is om mij te helpen om onze prioriteiten waar te maken.
Ik heb genoeg moeite gedaan om jullie aan mijn kant te krijgen, maar heb er nu eerlijk gezegd schoon genoeg van.
Jullie reageren met de belofte dat we samen 'iets' gaan doen, maar dat 'iets' blijkt 'niks', dus vanaf nu mag iedereen weten van mij weten, wie werkelijk iets doet en wie niet!
Spijtig, maar leer er maar van!