Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2005, 23:41   #12
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Belastingvrije sommen bestaan reeds geruime tijd, en sinds enkele jaren bestaan er ook belastingkredieten voor lage activiteitsinkomens. Op de zeer lage inkomens worden sowieso geen belastingen geheven. U zou beter eerst eens het fiscaal wetboek lezen. Wat ik in mijn openingstopic beoog, is de afschaffing van de bestaande belastingverminderingen die de hogere vervangingsinkomens ten goede komen, vanuit mijn oprechte bekommernis voor gezonde openbare financiën en voor het behoud van de welvaartstaat. Alleen indien we de openbare financiën saneren, blijft de welvaartstaat betaalbaar.
Zoals bvb de sommen die je ontvangt uit speculatie op de beurs ja - ik geloof dat die idd ook vrijgesteld zijn. Maar ja beursspeculanten bvb. dat zullen in jouw ogen vast wel voorbeeldige hard werkende mensen zijn he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden