Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2005, 18:35   #288
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Waar heb jij mij in dit topic een uitspraak weten doen waaruit blijkt dat ik dit al dan niet als "kunst" beschouw? Mij geen woorden in de mond leggen, vriendje, dat is niet netjes...

"Hoezo "geen kunst"? Het menselijk lichaam is een vorm van kunst op zichzelf!"
Zoek het zelf maar terug.

Ik persoonlijk laat mijn oordeel over wat ik mooi vind en wat niet inderdaad niet beïnvloeden door de afkomst van de kunstenaar.
Maar je gaat ervan uit dat anderen dat wel doen.

Zeg dat wel... Misschien zou je in de toekomst beter eerst eens twee keer nadenken voordat je je imbeciliteiten vereeuwigd op dit forum...
Ik heb evenveel recht om mijn mening te verkondigen als jij de jouwe. Dat jij andermans mening als imbeciliteit beschouwt zegt meer over jou dan over mij. Ik stel vast dat jij het nodig vind om tot een persoonlijke aanval over te gaan. Dit is een gekend fenomeen dat zich vooral voordoet bij intellectueel zwakkeren die over onvoldoende argumenten of mondigheid beschikken. Of jij tot die groep behoort laat ik in het midden.

Nog veel plezier met je virtuele vriendjes.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden