Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Tja...de vraag blijft of je de drijfveer van de akties van een persoon laat uitleggen door degenen die er nadeel van hebben ondervonden of aan de persoon zelf.
Ik kies eerder voor de tweede optie (de eerste optie is zo "de morgen"-achtig vind je niet?).
|
als eerstgenoemden daar zwart op wit bewijs van hebben, dan hou ik het toch liever daarbij. Ik herinner mij bv. goed dat BDW (en ook Rik Verwaest, aka Zorroaster) op dit forum bevestigd hebben dat Morel aanvankelijk blij was met het kartel en een SMS naar BDW had gestuurd dat "het gezond verstand had gezegevierd"). En neen, deze personen zijn inderdaad betrokken partijen, maar zij zijn nu wel de laatsten van wie ik ga vermoeden dat ze gewoonweg liegen.
Citaat:
Als ik dan haar uitleg hoor dan moet ik met vreugde vaststellen dat ze de absolute klasse ten ton spreidt om niemand van de door jouw aangehaalde "getuigen" in de rug te steken of af te kraken.
|
http://www.welkomgroep.org/
Citaat:
Daartegenover staat mijn academische vraag: spreidden de anderen ook maar een zweem van zulk een klasse ten toon?
|
zie hierboven
Citaat:
Iedereen zou nu ondertussen moeten weten dat ik het vertik om een frontale aanval op de vrienden/medestrevers van de NVA te doen maar mag ik hier toch respektvol opmerken dat je als NVA-er best niet te dikwijls het woord "overlopen" moet gebruiken.
[size=1]Of steken jullie zich nog altijd weg achter het semantische spitstechnologie die jullie zeer elokwnet "kartel" noemen?[/size]
|
niet van het onderwerpje afwijken Fiesler, het gaat hier over Morel, en uit zowat alles blijkt dat zij de facto NIET is overgestapt naar het VB vanwege dat kartel