-Sommige mensen moeten ook leren wat "oorlog" betekend!
-Zolangs België zich slim neutraal houd en de "rechter" speelt en als neutraal persoon tussenbeiden komt en teken geeft aan Irak dat wij het niet slecht menen en wij willen praten, dan is het goed voor mij!
-Want als Irak inderdaad al over kernwapens beschikt dan kunnen ze die ook gebruiken, op Groot-Brittanië? En wie ligt daar dicht bij? Als de wind naar onze kust zit? Gij moogt het hebben van mij!
Thomas[/quote]
Ik ga u zeer graag van antwoord dienen, iets wat u mij erg makkelijk gemaakt heeft.
- oorlog is een reeks in verband brengende gebeurtenissen - meestal gewelddadig - die langdurig zijn en heel divers en groot in aantal waar het grootste deel van de wereldbevolking een impact van heeft. We lijken dus aan het begin te staan van zo'n oorlog: Afghanistan, Irak, VN...
- België wil absoluut niet meer praten met Irak; enkel wapeninspecteurs laten gaan. Of we die rol van 'slimme rechter' zo slim spelen is dan maar de vraag.
- Wij vormen een groter gevaar voor terreuraanslagen als wij NIET ingrijpen in Irak als doen wij dat WEL. De vernietiging van elk massavernietiginstuig moet de hoogste prioriteit genieten of wilt u een nieuwe 11/9 in uw achtertuin?
|