Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Moet ik uit uw vraagstelling begrijpen dat u veronderstelt dat ik een complete idioot ben?
|
Dat zijn hoogst gevaarlijke vragen, beste robert t..................
Citaat:
Voor mij is BVH een symbooldossier dat heel belangrijk is maar mag dat lilliputpartijlid u eraan herinneren dat niet het kartel woordbreuk gepleegd heeft maar wel degelijk de VLD en SPA-SPIRIT.
|
Datis gewoon een kwestie van timing.
N-VA pleegde reeds woordbreuk door in de regering te stappen, zonder dat het probleem B-H-V opgelost was.
Citaat:
Ik weet wel dat de fameuze 5 minuten wel een zeer ongelukkig gekozen terminologie is die ons te pas en ten onpas en met veel plezier voor de voeten geworpen wordt, beter ware geweest : binnen een redelijke termijn, maar soit.
|
Die 'vijf minuten' was een boutade om het instappen in de regering zonder splitsing verteerbaar te maken.
Als hoogst redelijk burger ben ik uiteraard bereid om deze beeldspraak te interpreteren op de door u voorgestelde wijze: een redelijke termijn.
Volgende week zijn we reeds een vol jaar verder. Dat is 20% van de legislatuur.
Lijkt die termijn u redelijk voor klein probleem n°173?
Lijkt die termijn u redelijk om een toepassing van de wet te vorderen?
Gesteld dat er uiteraard volgende week een oplossing uit de bus komt (zonder prijs, nietwaar: de wet respecteren behoeft geen prijs)
Citaat:
maar u weet zo goed als ik dat als je een kartel hebt het misschien logisch is dat je samen in de regering stapt.
|
Dat klopt, maar je kan evengoed een kartel opzeggen en uit een regering stappen als die de akoorden niet naleeft..........
Of is de verbintenis met de CVP een voor eeuwig gebetonneerde faciliteit om de N-VA boven de kiesdrempel te hijsen?
Citaat:
De N-VA bestaat nog maar een paar jaar
|

Het Vlaams Belang dus nog maar een paar maanden?
Of leggen we andere criteia aan naargelang de betrokken partijen?
Citaat:
Zoals u vermoedelijk weet pleit ik op dit forum voor éénheid onder de nationalisten, en sommige van uw partijleden denken daar net hetzelfde over,
|
Bah!
Jakkes!
Foei!
Citaat:
maar als u respect hebt hebt voor de goedmenende N-VA'ers laat u het wel op een heel vreemde manier blijken.
|
Op den duur zult ge u voor een greintje respect nog moeten wenden tot de Belgicisten.
Die VB'ers dat is gewoon niet doenbaar.
Zo hun zusterpartij schofferen uit jaloezie omdat zij zelf niet aan de bak komen.
Erg hee, robert t?
Geef ze begot van jetje hoor!