Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2005, 00:16   #2
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Dat de overtuigde VLD'er s al jaren het concept "zelfrespect" verloren is, kan niet meer ontkent worden.

->We verliezen enkel nog maar jobs, daar waar er honderduizenden zouden bijgemaakt worden.

->Inwoners uit Timbouktou kunnen komen stemmen in Brussel voor de PS, daar waar gemeentelijk stemrecht voor migranten er NOOIT zou komen.

->Spijtoptanten is nog altijd op papier, daar waar de VLD er werk van zou maken.

-> Nu komt dat BHV dossier er nog bij, wiens falen de VLD jarenlang rond de oren heeft liggen slaan op de CVP. Zelf bakt de VLD er ook niets van.

Dus ik zou zeggen, eet nog maar eens goed vettig varkensvlees zodat de VLD-buik NOG dikker wordt, drink je zat, gooi de zeep maar weg en laat de straathonden maar op het blauwe voorhoofd hun ding doen, zonder het achteraf weg te vegen. Zwakker kan VLD onmogelijk worden, minder trots voelen eveneens.

Het Vlaamse kartel gaat dit profiel achterna. Na al verschillende keren te zijn gepakt door di rupo, droog & onverwacht & langs achter, kan de doorsnee N-VA & CD&V militant onmogelijk nog vrij zijn van schaamte. Dat ene sprankeltje hoop, wat jarenlang velen heeft moeten rechthouden, namelijk een splitsing van BHV, is nu als een kaartenhuisje door een witte zee weggespoeld onder het smalende gezicht van Di Rupo. Gelukkig is de CD&V'er, en vooral, de N-Va'er, goed getraind in het slikken, en zal dit waarschijnlijk ook geen probleem zijn. Trots blijft het kartel zitten in haar zeteltjes, niet dreigend met een crisis op basis van gebroken woord. Ondanks de vele tomaten die naar de aanhangers van het Vlaams Kartel worden gesmeten, en kleine kindertjes hun passers in haar rug komt steken...

Op een verkrachting meer of minder zal het niet meer steken..

Maar uiteraard, ik kan het verkeerd hebben. Ik ben immers maar een politieke leek die net even zijn infinitesimale analyse heeft neergepend over de 2 grootste formaties in dit land. Hoe zien de plaatselijke CD&V'ers/N-Va'ers en VLD'ers hun partij, na het misbruik door Di Rupo in het BHV-dossier?
dit doet me denken aan achterlijke café praat Berlijn jaren 20-30.

U werpt verwijten aan het adres waar nets te verwijten valt! In plaats van het kartel (die het been alle moment stijf heeft gehouden) te steunen, geef jij liever jouw steun aan een partij die BHV niet wil gesplitst zien, louter en alleen voor eigen partijpolitiek.
leeuwenhart is offline