Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Het VB zit in een ideale plaats hé en zal nog groeien.
als het economisch zwak(ker) gaat komen nationalistische gevoelens rapper boven en ook zijn er dan nog meer protest stemmen tegen het huidige beleid.
De enige die het VB die positie laten behouden zijn de gewone partijen door het in stand houden van het cordon sanitair.
En dat laatste vind ik enorm ondemocratisch.
Had men het toenmalige vlaams blok 20 jaar geleden mee opgenomen in een regering dan was de partij eenzelfde lot beschoren als de VU indertijd.
maar al de andere partijen hebben het VB altijd genegeerd en nu zien we het resultaat.
Ikzelf ben een kiezer van het VB maar dit wil niet zeggen dat ik met alle standpunten eens ben maar wat nu gebeurt is gewoon schandalig voor iedere vlaming.
Maar ik begrijp uw standpunten wel maar met zulke uitspraken maakt u het VB juist gemakkelijker en stemmen rijker.
Oh ja, ik zal het VB pas echt goed kunnen beoordelen als ze ooit eens mogen mee regeren en zolang dit niet gebeurt en dat terwijl ze zoveel kiezers hebben dan blijf ik voor het VB stemmen, zo simpel is het.
|
Waarom stemt u op het VB, ik zie dat u een hart voor dieren heeft, bent u niet beter af bij Groen! ?