Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddox
gebruik het geld dat nu opgebrast word door de politici om de winstmarges voor bedrijven hier te verhogen.
|
Typisch ! Het geld dat door politici wordt opgebrast daar bedoeld u natuurlijk de sociale zekerheid mee. En de winstmarges verhogen voor de bedrijven daarmee bedoeld u de afbouw van de sociale zekerheid. Of maw terug naar waar we 130 jaar geleden stonden. En als dan de chinezen binnen 20 jaar kaviaar eten dan zullen de bedrijven wel weer terug komen naar hier zeker.
Waarom toch altijd dat geleuter over lasten verlaging hier ?
Waarom eens niet leuteren over lastenverhoging ginder ?
Of moeten wij terug choco gaan vreten omdat 1 000 000 000 Chinezen te stom zijn en te weinig assertief om ook eens wat werkgevers te gijzelen bvb.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 mei 2005 om 21:44.
|