Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Nu BHV niet gesplitst is, is de kans dat de regering valt groot. Als de regering valt, gaan we naar nieuwe verkiezingen. Als we naar nieuwe verkiezingen gaan zonder dat die kieskring gesplitst is, zijn de uitslagen ongeldig. Kortsluiting...
En nu maar hopen dat de regering alsnog valt 
|
Helaas beste Tantist. De
federale regering (dat neem ik even van je aan, maar het zou leuk zijn als je zulkse futiliteiten wel even wil vermelden in het vervolg) zal niet vallen. Het feit dat de VLD zich zo krampachtig aan dat restje macht vastklampt (zie een andere thread van me waar enkel door 'tisdeschuldvandenva' blokkers en bubbers op is gereageerd) dat ze bereid was om Vlaanderen schier een randgemeente van Brussel te maken, doet de SP.a en de franstaligen watertanden... deze premier kunnen ze ALLES laten doen als ze hem maar zijn postje laten. Ik ga de komende twee jaren een konijnepoot om mijn hals hangen om ook het bijgeloof om kracht te smeken voor twee jaren waarin de SP.a, de PS en de MR weten dat ze ALLES van de VLD gedaan krijgen, zolang ze hen maar hun premier laten.
Schaamte bestaat niet meer... getuige de kakelende Gennez en Ceyssens die arrogant en agressief stellen dat Leterme zelf een probleem heeft als hij een vertrouwensbreuk ziet in de Vlaamse regering waarvan VLD en SP.a het contract tekenden om BHV te splitsen.