Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Zelfs indien de Afghanistan-video een amateuristische vervalsing is (wat ik ten zeerste betwist, maar goed), wat doen jullie dan met de andere video's? 
?
|
Sjongejonge.
Dus indien het een vervalsing zou zijn, is er volgens jou nog steeds niet aan de hand??
De vraag WAAROM de CIA het nodig vond een vervalste video te maken, negeer je dus gewoon. Sterk!
Zie je, d�*t is juist wat ik u verwijt.
Dat je kritisch bent, en je vragen stelt bij bepaalde theorieën vind ik perfect normaal, maar jij stelt je blijkbaar NOOIT vragen bij de officiële uitleg. Daar slik je alles zonder commentaar.
Die eerste video (gevonden in Afgahanistan is DUIDELIJK een vervalsing.
Dat is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd, en de CIA heeft 'm ook maar één keer laten zien hé. Na die commentaren durfden ze gewoon niet meer.
Indien dit een authentieke video zou zijn geweest, hadden we die beelden wel 20 keer herhaald gezien.
Maar soit, als ik u goed begrepen hebt, maakt het voor u dus niets uit mocht die video een fabricatie zijn van de CIA.
Tja, als d�*t zelfs niets is wat u tot nadenken stemt, wat moet er dan wél uitkomen voor jij nog maar zal toegeven dat er iets niet klopt?