Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Ik vermoed niets, ik kan u wel zwart op wit bewijzen dat 1 miljoen vlamingen op het Vlaams Belang hebben gestemd.
|
Onweerlegbaar.
Maar conclusies omtrent het item dat het miljoen verlokte, kan en mag je dan ook niet trekken.
Citaat:
Een partij die z'n Vlaamse intenties over een Vlaamse Republiek nooit onder stoelen of banken heeft gestopt.
|
Geef toe dat het VB toch voornamelijk andere associaties oproept dan een republikeins standpunt.
De vroegere VU en huidige N-VA huldigen eveneens de republiek.
Mocht jouw redenering opgaan, dan zouden ze quasi hetzelfde electoraat behoren te hebben, quod non.
Citaat:
Maar op dit ogenblik stemt 25% van Vlaanderen voor de grootste nationalistische partij van Vlaanderen. Of je het nu graag hebt of niet!
|
Verre van.
Citaat:
Dan excuseer ik me dan ook voor deze opmerking. En ja, een 'Blokker' herkent ook z'n fouten wanneer ie mss niet al jouw posts heeft gelezen.
|
Geen probleem.
Citaat:
Een bindende referendum zal dan gehouden worden voor 4.000.000 Vlamingen in Vlaanderen. We zullen de uitslag afwachten maar je zal nog opkijken, zeker na gans de geziene arrogantie van de Franstaligen dat de Vlamingen niet aan "notre Belgique" (dixit Le Soir) mogen komen!
|
daar gaan we weer: