Neem nu de Vlaamse regering.
CDV ging paars niet depanneren en de dag na de verkiezingen (of was het nog op verkiezingszondag zelf ?) waren ze al platte broodjes aan het bakken met de paarse regeringspartijen.
Ik zal maar zwijgen van de NVA die zeker niet met de SOA ging regeren...
Bon nu blijkt dat VLD-SOA het regeringsakkoord niet uitvoeren en wat doet het Vlaams Kartel ? ze gaan wat klappen en accepteren nieuwe beloften van dezelfde VLD-SOA partijen in de stijl van : en nu gaan we het echt eens doen he...
Denk je nu echt dat er nog mensen zijn die dat geloven ? buiten zij zelf misschien ?
Ach ze doen maar voort he... dat ze niet komen klagen na volgende verkiezingszondag... ik heb ze gewaarschuwd ... al voor 13/6/2004 en de dagen nadien ook... en nu doe ik het weer...
Ach weet je het is langs de ene kant wel leuk dat ik altijd gelijk krijg.... net zoals over de splitsing BHV ... het eindresultaat is wat ik voorspeld had : noppes den drol, noutgatbollen, drie maal niks.....
Als je niet van het VB houdt : huiver en sidder, beef en bibber, want de volgende verkiezingsoverwinning staat nu al vast...
(behoudens totaal onvoorziene omstandigheden zoals : "democratische" partijen die plots het licht zouden zien... of die tegen betaling van veel geld mijn plan kopen...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|