Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2005, 22:42   #18
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

BHV is een hemels propaganda geschenk voor het VB.

Elke kiesbelofte van de andere partijen kan gesnoerd worden met BHV.

Soms vraag ik me af of die politiekers van de sp.a , vld , cd&v , ps en al de andere wel kunnen denken.

Bepaalde waalse politici staan de juichen voor de slag die ze nu hebben gewonnen maar wat ze niet beseffen is dat ze hun ergste vijand namelijk het VB langzaam maar zeker naar de absolute top duwt.Het kan natuurlijk zijn dat ze in hun intelligentie zijn geremd door de jarenlange luiheid zodat ze niet meer toekomst gerichte tactische politiek kunnen voeren.

Dan de vlaamse partijen.ze zijn zo dom om te blijven geloven dat het cordon de heilige graal is.niets is minder waar en hun cordon is de ware kracht achter het VB.niets is gemakkelijker dan langs de zijlijn kritiek geven en dit kan het VB heel goed en meestal is deze ook heel terecht.
ook moet het VB zich ook nergens voor verantwoorden dus zij kunnen ongestoord blijven lachen met de andere en dit kan ik hun helemaal niet kwalijk nemen.
Het feit dat de andere partijen niet doorhebben dat zij het zelf zijn die het VB groot maken, tart alle verbeelding.
vld is als een alzheimer patiënt.meer uitleg moet ik daar niet bij geven
Sp.a is gewoon een rotte appel, maar wel eentje die vanbinnen rot is zodat je het nog niet ziet dat die appel niet deugd maar uiteindelijk zal ook deze appel bruin worden en effectief gaan rotten.
Nva wil zich voor doen als de sterke vlaamse partij die het vb wel even de mond zal snoeren maar niets is minder waar.ze zijn net zoals een kind dat van zijn papa te horen krijgt " als je braaf bent dan zal de sint je heel veel geven"
het kind beseft natuurlijk nog niet dat sinterklaas niet bestaat maar daar komen ze nog wel gauw achter bij de komende verkiezingen.
cd&v wil gewoon de sterke jongen in de straat zijn maar als de concurrenten komen dan hoor je of zie je ze niet en volgen ze mooi wat de andere zeggen.

natuurlijk zullen er nog vlamingen zijn die op de voornoemde partijen stemmen.
maar ik denk niet dat het er nog zoveel gaan zijn bij de volgende verkiezingen.en als de vorige verkiezingen als een zwarte zondag was wat gaat dit dan worden? "hel"

En als het vlaams belang ooit alleen de absolute meerderheid halen dan kunnen ze allemaal roepen
"wir haben est nicht gewüst" (mijn duits schrijven is niet goed dus mijn exuses hiervoor )
slegie is offline