23 mei 2005, 22:24
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
ja hoor, ei met worstjes
Maar laten we ontopic blijven, dat ze deze topic ook niet sluiten 
|
Je hebt volkomen gelijk, ondertussen wacht ik al 2 dagen op een antwoord van mijnheer Van Den Berghe....
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jan van den Berghe
't Bewijs heb ik al meerdere malen aangetoond, nl. onze lichamelijkheid. De door de homoseksuelen beleefde seksualiteit is tegennatuurlijk, daar ze ingaat tegen de lichamelijkheid van man en vrouw. Hierin zijn man en vrouw complementair. De geslachtsorganen spreken voor zich.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Mijnheer Van den Berghe heb je ondertussen al enkele wetenschappelijke bronnen gevonden? Ti's maar een vraag hoor... neem gerust de tijd... 
|
Met neem gerust uw tijd, bedoel ik geen eeuwigheid hé, mijnheer Van Den Berghe!!![edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Andromeda1968 on 23-05-2005 at 23:25
Reason:
--------------------------------
Citaat:
ja hoor, ei met worstjes
|
Je hebt volkomen gelijk, ondertussen wacht ik al 2 dagen op een antwoord van mijnheer Van Den Berghe....
Citaat:
't Bewijs heb ik al meerdere malen aangetoond, nl. onze lichamelijkheid. De door de homoseksuelen beleefde seksualiteit is tegennatuurlijk, daar ze ingaat tegen de lichamelijkheid van man en vrouw. Hierin zijn man en vrouw complementair. De geslachtsorganen spreken voor zich.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Mijnheer Van den Berghe heb je ondertussen al enkele wetenschappelijke bronnen gevonden? Ti's maar een vraag hoor... neem gerust de tijd... 
|
Met neem gerust uw tijd, bedoel ik geen eeuwigheid hé, mijnheer Van Den Berghe!!![/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
ja hoor, ei met worstjes
|
Citaat:
|
Mijnheer Van den Berghe heb je ondertussen al enkele wetenschappelijke bronnen gevonden? Ti's maar een vraag hoor... neem gerust de tijd... [/quote]
Met neem gerust uw tijd, bedoel ik geen eeuwigheid hé, mijnheer Van Den Berghe!!![/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Andro : 23 mei 2005 om 22:25.
|
|
|