De Westerse wereld begint in te zien dat homo's dezelfde rechten mogen hebben en een huwelijk is daar een mooie sleutel van!
En homosexualiteit is anders maar het is NIET tegennatuurlijk. Punt andere lijn! Zo kan ik ook beginnen hoor!
Het zijn 2 mensen van hetzelfde geslacht die elkaar graag zien en elkaar genegen zijn en die elkaar véél liefde, respect, tederheid en genegenheid willen geven. Ik ben al trouwens héél blij dat ik een aantal mensen een héél andere kijk op homo's gegeven heb, die het vroeger enigzins raar vonden maar nu het compleet als normaal aanvaarden en daarom ben ik enorm tevreden. En ik zal me er verder voor blijven inzetten.
Daarom ben ik van oordeel dat holebisexualiteit nog véél meer bespreekbaar moet gemaakt worden op de scholen zodat de jongeren die omtrent dit met zichzelf in de knoei zitten erover kunnen praten of tenminste er naar kunnen luisteren er er moed en kracht uit putten. Ook is het een voordeel om dit bespreekbaar te maken om aan te tonen dat holebisexualiteit ook maar normaal is gewoon 2 mensen van hetzelfde geslacht die elkaar doodgraag zien. Zo zal de negatieve spiraal die sommigen over holebi's hebben toch moeten verdwijnen.
|