Zolang IK niet met alle zekerheid weet dat er CONTINU persoonlijke bewaking door de politie zal zijn, zie ik geen enkele andere mogelijkheid dan ervoor te zorgen dat mijn dochter haar eigen persoonlijke bodyguard bijheeft!
En waar blijven nu de sollicitaties? Niemand enige interesse? Allemaal 't schijt in ulder broek zeker hé?
En wie zit nu nog te zeggen dat Willockx heeft GEDOOGD? Willockx leeft nog in een rechtsstaat, die mens moet zich houden aan de regels, die anderen moeten dat niet doen natuurlijk, anders worden ze gediscrimineerd.
Tweede (bijkomende) mogelijkheid (maar dat mag weer niet zeker ?) is om aan 'onze' dochters van die blauwe spuitbussen mee te geven!
Oeis, da's weer voorgesteld door het VB, DUS racistisch!
Ah ja? wat is daar racistisch aan? We moesten het allemaal op zak hebben, het zou rap gedaan zijn met racisme!
De blauwen moesten dan worden opgesloten desnoods in een of ander openbaar domein dat op he tmoment niet meer gebruikt MAG worden wegens te onveilig.
Kent niemand zo'n terrein ? mogen ze allemaal twee maanden bij mekaar gaan zitten.
|