Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2005, 18:18   #31
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Zeg Instromaniac, hier zijn geen woorden voor hé. En dat net na het BHV-debacle... Het lijkt of jij net van Mars terugkomt, maar dat is het niet hé, het zit waarschijnlijk gewoon in de genen.
Ik probeer mijn discussiepartners hier altijd met respect te behandelen, maar als ik dergelijke praat lees, krijg ik het bijzonder moeilijk.
[Op mijn tandend bijtend]:Ik kan alleen maar zeggen dat mensen zoals jij, die permanent in de weer zijn om de volgende capitulatie voor te bereiden en daar blijkbaar hun politiek doel van gemaakt hebben, mijn echte politieke tegenstanders zijn.

Egidius
Kom kom, niet boos worden m'n beste Egidius
Waar ik enkel op doel is het voorstel zelf, buiten de Belgische politieke context waar woorden als uitdovend en onverwijld nogal een rare betekenis hebben. Zou dit voorstel zomaar ingevoerd worden, op dezelfde manier als de faciliteiten, zou ik er uiteraard tegen zijn, maar als ik enkel het voorstel zelf bekijk klinkt het zo slecht nog niet.

Maar nadat ik Seba's post heb gelezen moet ik wel toegeven dat zijn idee veel beter is, dezelfde taktiek als de Franstaligen gebruiken is inderdaad wel verstandiger.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden