Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Dus er waren hulpdiensten in een gebouw aanwezig die reeds uren ervoor ontruimd werd?Wat gingen ze zoeken in een brandend gebouw?De kanarie van Giuliani in de bunker die ter zijn beschikking stond?
|
Ik ben dan oerdom en naiëf, maar volgens kenners houden pompiers zich af en toe bezig met het bestrijden van vuur en het stuten van gebouwen.
Zou dit een spoor zijn?????????????????????????[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Firestone on 26-05-2005 at 19:12
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Dus er waren hulpdiensten in een gebouw aanwezig die reeds uren ervoor ontruimd werd?Wat gingen ze zoeken in een brandend gebouw?De kanarie van Giuliani in de bunker die ter zijn beschikking stond?
|
Ik ben dan oerdom en naiëf, maar volgens kenners houden pompiers zich af en toe bezig met het bestrijden van vuur en het stuten van gebouwen.
Zou dit een spoor zijn?????????????????????????[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Ik ben dan een oerdom en naiëf, maar volgens kenners houden pompiers zich af en toe bezig met het bestrijden van vuur en het stuten van gebouwen.
Zou dit een spoor zijn?????????????????????????[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Firestone : 26 mei 2005 om 18:12.
|