Voor mijn part is de enigste flater die Steve Stunt geschoten heeft de volgende:
hij vond dat BHV opgelost moest worden ... en dat is het dus niet geworden.
Ik ben zeer tevreden en ik zal hem blijven herinneren als de man die de radio en tv-taks afschafte. Met mijn drie gezinswagens en een huis-tv en -radio, scheelt dat potdomme een slok op de borrel.
Ik vond het ook goed dat hij die fraudeurs met hun scheefgebouwde huizen tegen de grond smakte. Ik heb als brave Vlaming gebouwd op bouwgrond die ik betaalde als bouwgrond. Ik respekteerde natuur- en landbouwgrond.
Ik zal nog eens denken aan stievke Stunt, als binnenkort (wanneer, wanneer ..??) gans het weekeind de elektriciteit aan nachttarief zal staan.
Hij is ook de eerste die zei dat de belastingsvermindering niet alleen voor de lage of de hoge inkomens er moet komen, maar ook voor de middelhoge inkomens. (lage inkomens: sociale inkomens en alle rijke zelfstandigen die niets aangeven; hoge inkomens �* la 5.000 euro per maand tot de 20 mio befkens van Schoepen-den-tsjeef en de Pikanol-pikker).
Ik peins zelfs dat hij na Peeters-omzendbrief de eerste Vlaamse sos was.
Wellicht niet graag gezien op het palais de Laeken, parce que pas de français, le paysan avec son accent pas compris par Beirke.
|