Discussie: Over de Joden...
Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2005, 15:55   #38
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
Niemand gelooft moslims als ze zeggen dat de meningen van bepaalde imams niet opgevolgd worden dus...
GELIJKE BEHANDELING VOOR ALLEN
Het verschil, Ashrawi, is dat ik nooit de onzin over Moslims post. Integendeel, ik ben hier al in de clinch gegaan met Wreker ea over dit onderwerp.

Ik vind het spijtig dat sommige moslims op dit forum racisme proberen te bestrijden, niet met degelijke argumenten, maar door een bliksemafleider te zoeken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 28-05-2005 at 16:58
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Niemand gelooft moslims als ze zeggen dat de meningen van bepaalde imams niet opgevolgd worden dus...
Het verschil, Ashrawi, is dat ik nooit de onzin over Moslims post. Integendeel, ik ben hier al in de clinch gegaan met Wreker ea over dit onderwerp.

Ik vind het spijtig dat sommige moslims op dit forum racisme proberen te bestrijden, niet met degelijke argumenten, maar door een bliksemafleider te zoeken.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 28-05-2005 at 16:55
Reason:

Citaat:
Het verschil, Ashrawi, is dat ik nooit de onzin over Moslim post. Integendel, ik ben hier al in de clinch gegaan met Wreker ea over dit onderwerp.

Ik vind het spijtig dat sommige moslims op dit forum racisme proberen te bestrijden, niet met degelijke argumenten, maar door een bliksemafleider te zoeken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Het verschil; Ashrawi, is dat ik nooit de onzin over Moslim post. Integendel, ik ben hier al in de clinch gegaan met Wreker ea over dit onderwerp.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2005 om 15:58.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden