Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
En ook brandnetelsoep. Dat is zelfs gratis, en zeer gezond.
|
brandnetel soep is inderdaad gezond en kost niks maar ik vrees dat ge door iedere dag brandnetel soep te eten zelf een brandnetel geworden zijt maar dan een die enkel zich kan verdedigen door te steken. Gezond msschn wel maar giftig ook en gif kunt u genoeg spuwen. Msschn heb ge blazen van de netels op u hersens gekregen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by armoede on 28-05-2005 at 23:51
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
brandnetel soep is inderdaad gezond en kost niks maar ik vrees dat ge door iedere dag brandnetel soep te eten zelf een brandnetel geworden zijt maar dan een die enkel zich kan verdedigen door te steken. Gezond msschn wel maar giftig ook en gif kunt u genoeg spuwen. Msschn heb ge blazen van de netels op u hersens gekregen.[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by armoede on 28-05-2005 at 23:49
Reason:
Citaat:
|
brandnetel soep is inderdaad gezond en kost niks maar ik vrees dat ge door iedere dag brandnetel soep te eten zelf een brandnetel geworden zijt maar dan een die enkel zich kan verdedigen door te steken. Gezond msschn wel maar giftig ook en gif kunt u genoeg spuwen[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Citaat:
|
brandnetel soep is inderdaad gezond en kost niks maar ik vrees dat ge door iedere dag brandnetel soep te eten zelf een brandnetel geworden zijt ma dan een die enkel zich kan verdedigen door te steken. Gezond msschn wel ma giftig ook en gif kunt u genoeg spuwen[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door armoede : 28 mei 2005 om 22:51.
|