Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2005, 23:01   #27
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lidi
Totale kosten delen door 3, ik ga weer een nachtje rekenen, de laatste tijd doe ik niets anders maar dit lijkt me een goed idee
Buiten ziekenkas, vakbond en internet geen andere rekeningen meer betalen? De huishuur toch wel zeker? En de vaste kosten zoals brandverzekering, fam. verzekering, water, heffing opp.vlakte water, milieubijdrage, povinciebelasting, huisvuilophaling en zo zijn er nog wel die me nu niet te binnen schieten, die moeten toch ook betaald worden...
Vakbond hebben we niet, de Hulpkas is gratis en de mensen zijn er veel behulpzamer dan bij de vakbond, heb het zelf ondervonden.
Zoetigheid eten we zelden, roken doet hier niemand en uien mag ik en mijn zoon maar met mate eten, zitten met een darmprobleem we zullen dus iets anders moeten planten dat ook voedzaam en gezond is...
de huur bedoelde ik natuurlijk ook - dat is eender wanneer altijd een prioriteit. De brandverzekering zou ik eerlijk gezegd als eerste achterwege laten.

Ik gebruik een soort van vaste volgorde van prioriteiten.

rekeningen van boetes en alimentatie gaan eerst omdat je daarvoor in de bak kan geraken. vervolgens de huishuur en nutsvoorzieningen - vervolgens eten - vervolgens verzekeringen.

Er zijn nu eenmaal dingen die je niet zal kunnen betalen - daar kan je niet onderuit.

Misschien moet je je eigen prioriteitenlijstje maken en mss zal dat er anders uitzien als het mijne
maar als je sommige dingen niet kan betalen dan moet je de afweging maken wat het belangrijkste is - wat eerst te betalen.

groetjes
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden