Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Hallo Usquebaugh en Cynicus.
Ik denk dat jullie beiden eens naar de werkgroep om en rond Werken aan Werk moeten komen. Daar wordt actief naar oplossingen voor alle facetten van enig welke vorm dan ook van inactivitiet op de arbeidsmarkt. Deze oplossingen komen in de Amendamenten van de partij te staan en zijn dus het eerste doel tot realisatie hiervan. Jullie zouden nog eens versteld kunnen staan welke creatieve oplossingen er uit de bus komen tijdens de bijeenkomsten van deze werkgroepen. Nu nog realiserene he en een meerderheid vinden die in onze ideetjes en oplossingen mee wil gaan. Het zijn grotendeels ehte idealisten die deelnemen aan de werkgroepen. Zo neem ik deel aan 12 van de 25 werkgroepen en ben dus hiermee het meest actieve sp.a lid binnen deze werkgroepen.
Inschrijven voor deelname aan deze werkgroepen kan via www.pro.be
|
Het feit alleen al dat er van een SP.a'er zo'n reactie komt op de liberale brol van cynicus zegt me genoeg over de koers van SP.A.
Ik ben alvast blij dat ik vorig jaar mijn lidkaart heb teruggestuurd.
Vlaamser en liberaler worden is al OK, nu nog wat democratischer (bv meer dan 1 kandidaat voor de voorzitter) en jullie zijn goed op weg om de nieuwe
VLD te worden.
Voor ik lid werd van SP.a stemde ik al op hen vanuit het idee van de nuttige stem. Ik heb me alvast voorgenomen om hier abstractie van te maken en enkel nog voor radicaal-links te stemmen.