Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2005, 16:09   #1
stanislaus
Banneling

stanislaus's schermafbeelding

Standaard Meertaligheid Accepteren

ik kan mijn tekst hier niet posten (copieert niet vanuit word)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by stanislaus on 31-05-2005 at 17:14
Reason:
--------------------------------

ik kan mijn tekst hier niet posten (copieert niet vanuit word)[/size]

[size=1]After edit by stanislaus on 31-05-2005 at 17:12
Reason:

[quote]

<SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE"><FONT size=3><FONT color=#000000><FONT face="Times New Roman">We kunnen het niet vaak genoeg herhalen: België is een meertalige Staat. Op zich is dat niet uitzonderlijk, gezien in elke Europese staat –Portugal en Ijsland daargelaten- meer dan één taal gesproken wordt. Het specifieke in België is dat er twee grote talen worden gesproken, die elk ongeveer de helft van het territorium beslaan, en een derdere kleine in het zuidoosten. De taalgrens die door België loopt staat trouwens niet op zichzelf maar maakt onderdeel van een “grens” die West-Europa verdeelt tussen Latijnse en Germaanse talen. Ze snijdt door Luxemburg, door de Elzas, doorheen Zwitserland en Noord-Italië. België is dus geen uitzondering, geen “kunstmatig” geheel, maar maakt als taalgebied onderdeel uit van een breder systeem.[/size]

[size=1]After edit by stanislaus on 31-05-2005 at 17:12
Reason:

<SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE"><FONT size=3><FONT color=#000000>[font=Times New Roman][quote][/font]

<SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">We kunnen het niet vaak genoeg herhalen: België is een meertalige Staat. Op zich is dat niet uitzonderlijk, gezien in elke Europese staat –Portugal en Ijsland daargelaten- meer dan één taal gesproken wordt. Het specifieke in België is dat er twee grote talen worden gesproken, die elk ongeveer de helft van het territorium beslaan, en een derdere kleine in het zuidoosten. De taalgrens die door België loopt staat trouwens niet op zichzelf maar maakt onderdeel van een “grens” die West-Europa verdeelt tussen Latijnse en Germaanse talen. Ze snijdt door Luxemburg, door de Elzas, doorheen Zwitserland en Noord-Italië. België is dus geen uitzondering, geen “kunstmatig” geheel, maar maakt als taalgebied onderdeel uit van een breder systeem.[/size]

[size=1]After edit by stanislaus on 31-05-2005 at 17:10
Reason:

<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE"><FONT size=3><FONT color=#000000><FONT face="Times New Roman">[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE">[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door stanislaus : 31 mei 2005 om 16:14.
stanislaus is offline   Met citaat antwoorden