Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2005, 19:42   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard Vader Bush wil zoon Jeb als president

[size=1]Oud-president George Herbert Walker Bush [/size]
[size=1]en zijn zoon Jeb.[/size]
[size=1][/size]
Citaat:
George Herbert Walker Bush, Amerikaans oud-president en de vader van de huidige president George W. Bush, is er voor te vinden dat ooit zijn zoon Jeb een gooi doet naar het presidentschap.

Gouverneur van Florida
Jeb Bush (52) is momenteel gouverneur van de dichtbevolkte staat Florida en heeft in het verleden altijd gezegd dat hij geen presidentiële ambities koestert. In een interview op CNN met Larry King zei vader Bush dat Jeb ooit voor het presidentschap zou moeten gaan. "Ooit, maar de timing heeft hij niet mee. Jeb zegt dat hij er geen interesse voor heeft, maar niemand gelooft hem", aldus de Republikeinse oud-president (80). Zijn vrouw Barbara deelt die mening.

Hillary Rodham Clinton
De 79-jarige voormalige First Lady denkt dat haar opvolgster Hillary Rodham Clinton in 2008 wel eens de Democratische nominatie zou kunnen binnenhalen. "Ik zou niet op haar stemmen, maar ik zou wel op haar wedden."
Jeb is minder conservatief dan zijn broer George, maar ik zie hem wel zitten als President. Hij is zeer populair als goeverneur in Florida.