Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Ik zou ook "neen" antwoorden, omdat de staatshervormigen niet ver genoeg gaan voor mij.
|
Dat is iets anders. Het gaat erom te realiseren met terugwerkende kracht wat de politici hebben nagelaten te doen: de bevolking ondervragen over zulke uiterst belangrijke hervormingen. Als Vlaams-nationalist zal u uiteraard JA antwoorden, ook al vindt U dat ze niet ver genoeg gaan, want wanneer ze wegvallen, zitten we opnieuw in een unitaire staat.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 02-06-2005 at 22:37
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Ik zou ook "neen" antwoorden, omdat de staatshervormigen niet ver genoeg gaan voor mij.
|
Dat is iets anders. Het gaat erom te realiseren met terugwerkende kracht wat de politici hebben nagelaten te doen: de bevolking ondervragen over zulke uiterst belangrijke hervormingen. Als Vlaams-nationalist zal u uiteraard JA antwoorden, ook al vindt U dat ze niet ver genoeg gaan, want wanneer ze wegvallen, zitten we opnieuw in een unitaire staat.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Dat is iets anders. Het gaat erom te realiseren met terugwerkende kracht wat de politici hebben nagelaten te doen: de bevolking ondervragen over zulke uiterst belangrijke hervormingen. Als Vlaams-nationalist zal u uiteraard JA antwoorden.[/size] |
[/edit]