Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2005, 21:37   #10
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Ik zou ook "neen" antwoorden, omdat de staatshervormigen niet ver genoeg gaan voor mij.
Dat is iets anders. Het gaat erom te realiseren met terugwerkende kracht wat de politici hebben nagelaten te doen: de bevolking ondervragen over zulke uiterst belangrijke hervormingen. Als Vlaams-nationalist zal u uiteraard JA antwoorden, ook al vindt U dat ze niet ver genoeg gaan, want wanneer ze wegvallen, zitten we opnieuw in een unitaire staat.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 02-06-2005 at 22:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik zou ook "neen" antwoorden, omdat de staatshervormigen niet ver genoeg gaan voor mij.
Dat is iets anders. Het gaat erom te realiseren met terugwerkende kracht wat de politici hebben nagelaten te doen: de bevolking ondervragen over zulke uiterst belangrijke hervormingen. Als Vlaams-nationalist zal u uiteraard JA antwoorden, ook al vindt U dat ze niet ver genoeg gaan, want wanneer ze wegvallen, zitten we opnieuw in een unitaire staat.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Dat is iets anders. Het gaat erom te realiseren met terugwerkende kracht wat de politici hebben nagelaten te doen: de bevolking ondervragen over zulke uiterst belangrijke hervormingen. Als Vlaams-nationalist zal u uiteraard JA antwoorden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Hans1 : 2 juni 2005 om 21:37.
Hans1 is offline