Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2005, 00:18   #512
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Heb ik dan niet het recht om tegen zo'n absurde en belachelijk plan te zijn ?? Moeten we gewoon allemaal lekker marcheren in de Paars-roze fantasiewereld van allemaal gelukkige mensen ?
Denk er eens aan hoe ne kleine zich gaat voelen later op school als hem 2 vaders heeft en daarmee op school wordt gepest ? De heren politici denken alleen aan het nu en de stemmen van de holibi-lobby maar het belang van het kind niets daarvan.
Onozel manneke, moest ik nu geen ouders gehad hebben en mocht kiezen tussen een koel, verlaten weeshuis of een warm gezin waarin een holebi-koppel me grootbracht, had ik onmiddellijk gekozen voor het laatste hoor!!
Want misschien al is gedacht waarom deze kinderen misschien zouden gepest worden op het school??
Omdat er nog steeds zwart-denkende mensen, die liever verzuurt dan open zijn rondlopen! (lees: yourself!)
Ik wordt véél liever grootgebracht in een gezin waarin ik met liefde wordt behandeld waarbij de beide ouders u graag zien dan een hetero-gezin waarin ik meer slaag dan eten krijg en steeds wordt uitgekafferd!
En pas op, u zou nog kunnen verschieten hoeveel kinderen zich bevinden in die laatste positie!
Moest je nu eens beginnen met open te staan voor deze mensen en respectvol zou optreden zouden deze kinderen misschien niet gepest worden op het school, maar als je al op voorhand zegt dat dit "ongepast" is dan geef je deze mensen voer.... is misschien je bedoeling?