Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2005, 01:21   #2103
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

[quote=illwill]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca

Dacht, dacht, dacht, dat komt ervan indien je geen bewijzen nodig hebt om beweringen te staven é.

Ga dat eens zeggen tegen Bush,hoe bewijst hij dat building 7 door vuur is ingestort?Wanneer ga je nu eindelijk eens een link geven?Je hebt weer 5 posts na mekaar die niet over 9/11 gaan.Wat je doet is in een woord samen te vatten:gamakkelijk.Je neemt een pseudo-critische houding aan door te stellen dat je de officiele niet klakkeloos overneemt en als iemand wat aanbrengt die ertegenin gaat zeg je:dat is geen bewijs.En je komt dan zelf nooit met iets wat het tegendeel bewijst.Je bent een disbeliever-of je dat nu leuk klinken vindt of niet;je gaat in tegen wat believers aanbrengen en niet tegen de officiele,ook al claim je te vinden dat ze niet waterdicht is.
Of interesseert het je niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Als je weinig, geen of juist genoeg geld hebt wil je ook alleen maar meer.

Tja,mensen als jij denken erg zwart-wit he.Ik heb net genoeg;ik moet veel sparen om mijn studies volgend jaar te kunnen betalen.Ik leef van een erg krap budget.Wil ik meer geld?Niet als er bloed aan hangt!
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden