Discussie: Willy Sommers?
Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2005, 16:10   #12
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

hola

Tja uit angst als vb'er afgeschilderd te worden, worden de laatste jaren (toevallig met de opkomst van het Vlaams Blok-Vlaams Belang), alle Vlaams-Nationale feesten en samenkomsten meer en meer warme-worsten-feesten. eigenlijk heeft toch iedere echte flamingant een bloedend hart gehad op 11 juli 2002. Dat had een groots feest moeten worden ..., maar wat een rouwdag.
Nu al wordt de IJzerbedevaart (en ook Ijzerwake ) een schlagerfestival. Niet maar :"Vlaanderen Onafhankelijk!", "AVV-VVK" of "nooit meer Oorlog!", maar 7 anjers en zeven rozen.

Echt triestig, eigenlijk is het Vlaams-nationale karakter van het Vlaams Belang een zegen, maar zolang de PS (en hun vriendjes SP.a en Groen!) zeker willen zijn van een regeringsdeelname en niet wat de kiezer denkt gaat deze oppositie-partij alsmaar groeien.

De SP.a probeerde nog een beetje Vlaams te zijn met spirit en heeft zich daarbijzelf in de voeten geschoten. Mijn alternatief voor paars CD&V/N-VA - Spirit in een minderheidsregering met de steun van het Vlaams Belang. Een progressieve centrum-rechtse regering. Paars heeft gefaald en zou net als de cvp een bezinningslegislatuur in de oppositie.

Eén ding begrijp ik niet, wie is er bij de sp-a zo dom om robert stevaert te laten gaan, zonder meneer alles gratis voor iedereen (ik weet wel niet hoe ik dat moet betaelen, maar ik ben toch zo populair en bescheiden). Hun enige strohalm op enig electoraal succes, levenslang weg.

De vld kán het roer nog omgooeien en met maar één mogenlijkheid de hele topweg en plaats maken voor het tandem dedecker-coveliers (als hij nog terug wil)
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden