Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Mijn vrouw is prima geïntegreerd maar weigert zich te assimileren, haar goed recht overigens.
Volgens het VB-programma moet zij gedeporteerd worden, alsmede alle leden van onze vzw.
Argumenten genoeg om het bestaan van het Vlaams Blok als een persoonlijke bedreiging te ervaren en er tegen te reageren me dunkt. Dus, geen VB-obsessie maar Uit Zelfverdediging (een oude VB slogan als ik me goed herinner).
En vermits politiek en geschiedenis mijn hobby's zijn en internet prima geschikt is voor mijn doel, heb ik van Blok Watchen maar mijn hobby nr one gemaakt. 
|
Ik weet niet man, maar als je ergens gaat wonen, dan is het toch normaal dat je de taal leert en je min of meer gedraagt volgens de heersende normen. Allez, dat zou ik toch doen...
Maar wat is integratie? Frieten bakken op zondag? Ik denk niet dat Vlamingen grotere racisten zijn dan Turken, Zoeloe's of Chinezen...
Het is eigen aan de menselijke natuur om de ander te vrezen... Tot het laat-neolithicum leedfde de mens in stamverband. Dat waren de enigen die je kon vertrouwen, je stamgenoten... Dat dragen we misschien nog altijd met ons mee, zowel wij hier als die Hema en Lendu daar in Ituri...
Tja...