Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Dat weet ik niet, zijn persoonlijke uitspraken weet ik niet percies hieromtrent, maar bon, ik zou zeggen laat ons afwachten hé, totdat het Vlaams Belang aan de macht is.
Moesten ze inderdaad de daad bij het woord nemen en het adoptierecht afschaffen dan ben ik een bondgenoot van u om te protesteren op straat voor behoud ervan! En inderdaad dan mogen ze m'n partijkaart verwachten!
|
Hou maar je postzegel klaar, want de afschaffing van het homohuwelijk (en de adoptie wanneer die er komt) is bij mijn weten een officieel partijstandpunt. Anders moet je het eens vragen wat ze er mee van plan zijn. Als lid heb jij het recht om te weten wat ze gaan doen als ze eventueel in de regering komen.
Verder treed ik Bart bij, ik zou nooit kunnen stemmen voor een anti-holebipartij, en een partij die onze rechten waar we zo lang hebben moeten voor strijden wil af schaffen is voor mij een anti-holebipartij. Geef mij maar Groen, tis niet enkel een mooi kleur, maar het is ook de eerste partij die werkelijk iets gedaan heeft voor holebi's.