Limburgse Leeuw, je bent mis, CVS en Fybromialgie zijn dus wel erkend, nog niet zo heel lang. Alleen de onderzoeken om aan te tonen dat je het hebt zijn uitsluitingsonderzoeken. Dus kijken wat het niet is. En dat kost zoveel tijd dat de meesten afhaken en gewoon vegeteren. Het is loeizwaar.
Mijn levensgezel is door die testen geraakt en is nu invalide verklaard. Enig pluspuntje daarvan is een maandelijkse aalmoes. Nadeel is, ze mag zelfs niks meer doen.
Eneuhn univ kan gratis zijn. Vrije student, je betaald niks, maar krijgt ook geen papiertje als je door alles door bent.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 05-06-2005 at 23:20
Reason:
--------------------------------
Limburgse Leeuw, je bent mis, CVS en Fybromialgie zijn dus wel erkend, nog niet zo heel lang. Alleen de onderzoeken om aan te tonen dat je het hebt zijn uitsluitingsonderzoeken. Dus kijken wat het niet is. En dat kost zoveel tijd dat de meesten afhaken en gewoon vegeteren. Het is loeizwaar.
Mijn levensgezel is door die testen geraakt en is nu invalide verklaard. Enig pluspuntje daarvan is een maandelijkse aalmoes. Nadeel is, ze mag zelfs niks meer doen.
Eneuhn univ kan gratis zijn. Vrije student, je betaald niks, maar krijgt ook geen papiertje als je door alles door bent.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Limburgse Leeuw, je bent mis, CVS en Fybromialgie zijn dus wel erkend, nog niet zo heel lang. Alleend e onderzoeken om aan te tonen dat je het hebt zijn uitsluitingsonderzoeken. dus kijken wat het niet is. En dat kost zoveel tijd dat de meesten afhaken en gewoon vegeteren. Het is loeizwaar.
Eneuhn univ kan gratis zijn. Vrije student, je betaald niks, maar krijgt ook geen papiertje als je door alles door bent.[/size] |
[/edit]