Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2005, 13:05   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Pff ik zal mijn perfect legale kruisboog wel gebruiken. Lekker stil, geen buren die de politie opbellen. Dat hebben van vuurwapens om mezef veilig te voelen vind ik wat overdreven. Daarentegenover ga ik niemand verbieden een technologische hobbie te hebben. In alle geval een inbreker hier gaat zijn "beroep" niet meer uitoefenen.

Ikzelf nog veel gevaarlijker spul in huis. Zelfs onze kleine Kashei Besmertnië heeft meer kracht dan een .454 Casul en is niet beperkt in aantal "schoten". En als je jezelf afvraagt wat een Kashei Besmerntië is. PM me. Maar het is voor mij veel lol, dat apparaat.
En dan spreek ik nog niet over de grotere broers van Kashei die hier soms zijn. Eentje ervan heeft zelfs meer kracht dan een .50 browning machinegeweer.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 06-06-2005 at 14:07
Reason:
--------------------------------

Pff ik zal mijn perfect legale kruisboog wel gebruiken. Lekker stil, geen buren die de politie opbellen. Dat hebben van vuurwapens om mezef veilig te voelen vind ik wat overdreven. Daarentegenover ga ik niemand verbieden een technologische hobbie te hebben. In alle geval een inbreker hier gaat zijn "beroep" niet meer uitoefenen.

Ikzelf nog veel gevaarlijker spul in huis. Zelfs onze kleine Kashei Besmertnië heeft meer kracht dan een .454 Casul en is niet beperkt in aantal "schoten". En als je jezelf afvraagt wat een Kashei Besmerntië is. PM me. Maar het is voor mij veel lol, dat apparaat.
En dan spreek ik nog niet over de grotere broers van Kashei die hier soms zijn. Eentje ervan heeft zelfs meer kracht dan een .50 browning machinegeweer.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Pff ik zal mijn perfect legale kruisboog wel gebruiken. Lekker stil, geen buren die de politie opbellen. Dat hebben van vuurwapens om mezef veilig te voelen vind ik wat overdreven. Daarentegenover ga ik niemand verbieden een technologische hobbie te hebben.

Ikzelf veel gevaarlijker spul in huis. Zelfs onze kleine Kashei Besmertnië heeft meer kracht dan een .454 Casul. En als je jezelf afvraagt wat een Kashei Besmerntië is. PM me. Maar het is voor mij veel lol, dat apparaat.
En dan spreek ik nog niet over de grotere broers van Kashei die hier soms zijn. Eentje ervan heeft zelfs meer kracht dan een .50 browning machinegeweer.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door maddox : 6 juni 2005 om 13:07.
maddox is offline   Met citaat antwoorden