Discussie: Nieuwe hoop in CD&V
Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2002, 16:17   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Devos
Vlaams Blok heeft alweer bewezen dat het leugenachtig is en niet kan verdragen als er één woord commentaar gezegd wordt over hen. Jammer! Dat stimuleert mij des te meer om het Vlaams Blok nog dieper te kelderen dan wat ik vroeger al deed. Ik kan misschien de forum teksten en vorm van commentaar dat jij in dit forum neerschrijft letterlijk overnemen en gebruiken en zelfs je naam. Mijn naam mag je gebruiken, ik publiceer hem omdat je hem zou weten.
U doet maar wat u niet laten kunt: dit is tenslotte een democratie, het staat daarbij iedereen vrij te denken en te doen wat hij wil maar waar het volk als geheel nog altijd beslist in laatste instantie (verkiezingen!).

Commentaar, kritiek, aanmerkingen, enzovoort op het VB-programma mag u gerust geven. Ik zou zelfs zeggen: hoe meer hoe liever!

Kom evenwel niet af met een loze bewering als "het VB-programma is slechts enkele bladzijden lang" als iemand die bij iedere verkiezing juist het volledige programma opvraagt het tegendeel zegt. En diezelfde persoon is dan nog in het bezit van alle uitgaven van dat VB-programma.

Dus, ik nodig je uit: geef maar katoen, geef maar kritiek. Maar wil zo goed zijn dan eerst uit het VB-programma te citeren en daarna uw kritiek te spuien.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden