Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2005, 14:01   #71
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Eén multiculturalistische prutssite is natuurlijk representatief voor de hele geschiedenis.

Onzin! We zouden beter lessen trekken uit het 'verdwijnen' van het Noordse element en de ondergang van Griekenland en Rome.

Ah nee? China, Japan, India... Allemaal opkomende mogendheden die geen last hebben van multi-culturele ondermijning!

Gevulgariseerde wetenschap voor linkse randdebielen! Het doel heiligt daarbij steeds de middelen. Verschillen vaststellen is blijkbaar moeilijk hé?

China, Japan en India niet multicultureel Het 'Chinese volk' zoals jij het noemt is een verzameling van ongeveer 500 verschillende culturen die in een vrij goede symbiose samenleven. India hetzelfde trouwens. En Japan is HET voorbeeld van verwestering, maare da's dan weer goeie multicultuur zeker? De eerste sport in Japan bvb is baseball, de eerste drank cola, vreeee Japans en traditioneel. Als je niet weet waarover je praat wil je dan aub je muil houden.
En hoe zijn Griekenland en Rome dan volgens jou tenonder gegaan? Ik ben benieuwd welke KKK-cursus je hier weer voor naar boven gaat halen? Ik amuseer mij te pletter met die oubollige rastheorieën die al sinds de jaren '70 in de vuilbak gekieperd zijn. Fantastisch voor historisch onderzoek.