Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2003, 14:33   #9
Roland Duchâtelet
Burger

Standaard

Bece,

wij ontduiken helemaal niets. Je zou je beter eens wat verdiepen in financiën voor je zulke conclusies trekt. En je kunt heel gemakkelijk nagaan hoeveel andere multinationals aan inkomstenbelastingen betalen.
Toch betalen we in totaal nog zeer veel belastingen, aangezien er naast belasting op winst er nog een reeks andere belastingen zijn.
Het is tijd dat we daar wat meer gaan aan werken om dat verder te optimaliseren. Uiteraard steeds wettelijk.
Dat is trouwens niet erg moeilijk. Elke arbeidsplaats die kan verplaatst worden van België naar landen waar de belasting op arbeid veel lager is brengt een pak geld op voor de aandeelhouders.

Al de mensen die nu voor SPa en VLD en het Blok gestemt hebben zullen dat meer en meer gaan ondervinden.

En Piano kan dan aan Vande Lanotte gaan vragen om zijn pensioen te betalen.

Trouwens, ik had gehoopd dat Piano hier zou komen beweren dat het Zilverfonds geen lege doos is...

Wel ik heb mijn best gedaan om de kiezers aan hun verstand te brengen dat het zo niet verder kon. Ik denk dat ik véél meer als mijn burgerplicht gedaan heb om te proberen er iets aan te veranderen.

Dus: fasten your seat belts... and enjoy with the Piano en de Blokkers wat degenen voor wie jullie gestemd hebben er van bakken.