Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Een ultra-liberaal economsiche programma aannemen is volgens mij niet de beste manier om een "waardige" gesprekspartner te worden.
|
Het is verdacht stil onder de VB'ers op dit forum. Waarschijnlijk is het onderwerp te moeilijk. Misschien moeten we voor hen eerst eens het woord "economie" uitleggen.  [edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by L’ intérêt flamand on 08-06-2005 at 12:13
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Een ultra-liberaal economsiche programma aannemen is volgens mij niet de beste manier om een "waardige" gesprekspartner te worden.
|
Het is verdacht stil onder de VB'ers op dit forum. Waarschijnlijk is het onderwerp te moeilijk. Misschien moeten we voor hen eerst eens het woord "economie" uitleggen. [/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Het is verdacht stil onder de VB'ers op dit forum. Waarschijnlijk is het ondrwerp te moeilijk. Misschien moeten we voor hen eerst eens het woord "economie" uitleggen. [/size] |
[/edit]
- A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan
Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 8 juni 2005 om 11:13.
|