Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2005, 11:13   #5
L’ intérêt flamand
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Een ultra-liberaal economsiche programma aannemen is volgens mij niet de beste manier om een "waardige" gesprekspartner te worden.
Het is verdacht stil onder de VB'ers op dit forum. Waarschijnlijk is het onderwerp te moeilijk. Misschien moeten we voor hen eerst eens het woord "economie" uitleggen. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by L’ intérêt flamand on 08-06-2005 at 12:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Een ultra-liberaal economsiche programma aannemen is volgens mij niet de beste manier om een "waardige" gesprekspartner te worden.
Het is verdacht stil onder de VB'ers op dit forum. Waarschijnlijk is het onderwerp te moeilijk. Misschien moeten we voor hen eerst eens het woord "economie" uitleggen. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Het is verdacht stil onder de VB'ers op dit forum. Waarschijnlijk is het ondrwerp te moeilijk. Misschien moeten we voor hen eerst eens het woord "economie" uitleggen. [/size]
[/edit]
- A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan

Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 8 juni 2005 om 11:13.
L’ intérêt flamand is offline