Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2005, 09:22   #4
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
het principe is niet nieuw hoor.
Tijdens de vietnam oorlog waren er vietnamese meisjes die speciaal gevormde spijkers of van die klassieke scheermesblaadjes in hun vagina brachten ..natuurlijk niet zonder risico
en er zijn zo wel gevallen die erin gelopen zijn.
Natuurlijk aan vietnamese kant vielen er dan ook doden ..niet door de kogel maar door
ongelukken met al dat scherpe spul op een hooguit delicate plaats.
Waarom kreeg ik rillingen en een ongemakkelijk gevoel in mijn broek toen ik dit las??? Brrr![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by styllo_ben on 09-06-2005 at 10:22
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Tijdens de vietnam oorlog waren er vietnamese meisjes die speciaal gevormde spijkers of van die klassieke scheermesblaadjes in hun vagina brachten ..natuurlijk niet zonder risico
Natuurlijk aan vietnamese kant vielen er dan ook doden ..niet door de kogel maar door
Waarom kreeg ik rillingen en een ongemakkelijk gevoel in mijn broek toen ik dit las??? Brrr![/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Waarom kreeg ik rillingen en een ongemakkelijk gevoel in mijn broek??? Brrr![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 9 juni 2005 om 09:22.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden