Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Zéér simplistisch voorgesteld. De echte enige manier om van de PS af te geraken is een zwaarwichtigere Vlaamse partij terug te vinden, zoals de CVP er één was (toen besloot die partij met wie ze in zee ging). Maar ja, dat is niet voor morgen, me dunkt.
|
Volgens mij moet het daarom nog niet een grote Vlaamse partij zijn. Waar we toe moeten komen is dat er geen 25% van de Vlaamse verkozenen als een "blok" aan het been moeten worden meegesleept. De Traditionele Vlaamse partijen zijn daardoor zo verzwakt dat we vanzelf voor een PS-staat zorgen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by L’ intérêt flamand on 09-06-2005 at 14:39
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Zéér simplistisch voorgesteld. De echte enige manier om van de PS af te geraken is een zwaarwichtigere Vlaamse partij terug te vinden, zoals de CVP er één was (toen besloot die partij met wie ze in zee ging). Maar ja, dat is niet voor morgen, me dunkt.
|
Volgens mij moet het daarom nog niet een grote Vlaamse partij zijn. Waar we toe moeten komen is dat er geen 25% van de Vlaamse verkozenen als een "blok" aan het been moeten worden meegesleept. De Traditionele Vlaamse partijen zijn daardoor zo verzwakt dat we vanzelf voor een PS-staat zorgen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
[quote=Bad Attila]Zéér simplistisch voorgesteld. De echte enige manier om van de PS af te geraken is een zwaarwichtigere Vlaamse partij terug te vinden, zoals de CVP er één was (toen besloot die partij met wie ze in zee ging). Maar ja, dat is niet voor morgen, me dunkt.[quote]
Volgens mij moet het daarom nog niet een grote Vlaamse partij zijn. Waar we toe moeten komen is dat er geen 25% van de Vlaamse verkozenen als een "blok" aan het been moeten worden meegesleept. De Traditionele Vlaamse partijen zijn daardoor zo verzwakt dat we vanzelf voor een PS-staat zorgen.[/size] |
[/edit]
- A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan
Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 9 juni 2005 om 13:39.
|