Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2003, 19:20   #106
vanbasten
Vreemdeling

Standaard

1. Omdat het in het verleden al fout is gelopen moeten we die Afrikanen nu maar laten creperen?

Dat zeg ik toch nergens ? Ik zeg toch gewoon dat ge nog geen victorie moet kraaien...wacht nu eerst maar is af wat ze ervan terecht brengen zeg ik.

2. U zegt het zelf: NAVO-actie, dat is dus geen Euopese actie, voor zo ver ik weet zijn er amper Europese acties geweest omdat Europa er nog maar net staat of een beetje staat.

Informeer u nu toch eens eerst voor ge hier zomaar iets neerschrjft...Ex-jugoslavie is een Navo actie ja, en wie voerde daar het bevel ? EUROPA
Later zijn de amerikanen er bij berokken omdat wij er zo een puinhoop van gemaakt hadden.
Wat nu in Congo gebeurt is bijvoorbeeld ook een actie onder VN mandaat, maar europa en vooral frankrijk heeft de leiding.

Europese acties die bestaan er zelfs niet denk ik...ten eerste beschikt europa niet over een fatsoenlijk leger, en is het zo dat wat wij doen dan ook meestal onder Navo of VN mandaat gebeurd. Dat wil niet zeggen dat als de amerikanen er niets of weinig toe bijdragen dat we dat niet als europese actie mogen beschouwen...
vanbasten is offline   Met citaat antwoorden