Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2005, 15:52   #319
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus
In dit land is geen sprake van antisemitisme, de wetgevende en uitvoerende macht kijken daar ook nauw op toe... of heb ik iets gemist? het feit dat er hier verscheidene Joodse politici zijn bewijst op zich in voldoende mate dat iedereen in dit land zich op een normale manier kan integreren. Iedereen, behalve de islamisten natuurlijk....
effe voor het goede begrip, dat laatste zinneke was niet tegen u gericht; 't ging over zij die het woordje antisemitisme nogal rap in de mond namen;

Geintegreerde Joden nemen deel aan het openbaar leven, en Joodse politici zijn daar een goed voorbeeld van.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 10-06-2005 at 16:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
In dit land is geen sprake van antisemitisme, de wetgevende en uitvoerende macht kijken daar ook nauw op toe... of heb ik iets gemist? het feit dat er hier verscheidene Joodse politici zijn bewijst op zich in voldoende mate dat iedereen in dit land zich op een normale manier kan integreren. Iedereen, behalve de islamisten natuurlijk....
effe voor het goede begrip, dat laatste zinneke was niet tegen u gericht; 't ging over zij die het woordje antisemitisme nogal rap in de mond namen;

Geintegreerde Joden nemen deel aan het openbaar leven, en Joodse politici zijn daar een goed voorbeeld van.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
effe voor het goede begrip, dat laatste zinneke was niet tegen u gericht

Geintegreerde Joden nemen deel aan het openbaar leven, en Joodse politici zijn daar een goed voorbeeld van.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 10 juni 2005 om 15:53.
Ambiorix is offline