Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2005, 16:18   #61
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Volgens mij hebben we het hier alleen maar over een vlag, hoor. De simpele aanwezigheid van een Vlaamse vlag. Maar dat is voor jou blijkbaar al dramatisch genoeg om een heel topic aan te wijden.
Inderdaad. Het typeert de hypocrisie van de Vlamingen. Als de Vlamingen provoceren, zijn de Walen mierenneukers. Als de Walen het doen, zijn ze agressief. Maar dat moet jij je als NL'er natuurlijk niet aantrekken .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by gm10 on 10-06-2005 at 17:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Volgens mij hebben we het hier alleen maar over een vlag, hoor. De simpele aanwezigheid van een Vlaamse vlag. Maar dat is voor jou blijkbaar al dramatisch genoeg om een heel topic aan te wijden.
Inderdaad. Het typeert de hypocrisie van de Vlamingen. Als de Vlamingen provoceren, zijn de Walen mierenneukers. Als de Walen het doen, zijn ze agressief. Maar dat moet jij je als NL'er natuurlijk niet aantrekken .[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Inderdaad. Het typeert de hypocrisie van de Vlamingen. Als zij provoceren, zijn de Walen mierenneukers. Als de Walen het doen, zijn ze agressief. Maar dat moet jij je als NL'er natuurlijk niet aantrekken .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door gm10 : 10 juni 2005 om 16:19.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden