Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2005, 17:17   #26
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Nu ga je mij niet vertellen dat Allochtonen de meerderheid van de bevolking uitmaken in die mijngemeenten, wel?
Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet, maar het is alleszins een totaal andere verhouding tegenover de rest van de gemeenten.. In mijn gemeente heb je al 1 op 3 mensen wat Nederlander zijn dus zouden die mijngemeentes die cijfers gerust kunnen evenaren of nog méér..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gorefest on 10-06-2005 at 18:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Nu ga je mij niet vertellen dat Allochtonen de meerderheid van de bevolking uitmaken in die mijngemeenten, wel?
Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet, maar het is alleszins een totaal andere verhouding tegenover de rest van de gemeenten.. In mijn gemeente heb je al 1 op 3 mensen wat Nederlander zijn dus zouden die mijngemeentes die cijfers gerust kunnen evenaren of nog méér..[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet, maar het is alleszins een totaal andere verhouding tegenover de rest van de gemeenten..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gorefest : 10 juni 2005 om 17:20.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden