Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Nu ga je mij niet vertellen dat Allochtonen de meerderheid van de bevolking uitmaken in die mijngemeenten, wel?
|
Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet, maar het is alleszins een totaal andere verhouding tegenover de rest van de gemeenten.. In mijn gemeente heb je al 1 op 3 mensen wat Nederlander zijn dus zouden die mijngemeentes die cijfers gerust kunnen evenaren of nog méér..[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Gorefest on 10-06-2005 at 18:20
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Nu ga je mij niet vertellen dat Allochtonen de meerderheid van de bevolking uitmaken in die mijngemeenten, wel?
|
Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet, maar het is alleszins een totaal andere verhouding tegenover de rest van de gemeenten.. In mijn gemeente heb je al 1 op 3 mensen wat Nederlander zijn dus zouden die mijngemeentes die cijfers gerust kunnen evenaren of nog méér..[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet, maar het is alleszins een totaal andere verhouding tegenover de rest van de gemeenten..[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Gorefest : 10 juni 2005 om 17:20.
|