10 juni 2005, 17:58
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Sorry, maar De Winter zijn replieken waren vroeger heftiger hoor. Iedereen die zijn replieken bestudeert, had daar ook op die plaatst op dat moment hetzelfde kunnen zeggen, want het is altijd en opnieuw hetzelfde. En hij krijgt zelfs waarachtig soms last van gestotter...dat hij maar gauw burgemeester wordt, want anders zie ik het nog mogelijk dat zijn houdbaarheidsdatum zijn einde nadert.
Trouwens, qua logica is hij ook niet van de sterkste. Eerst Leterme verwijten en dan vragen om de regering te laten vallen met de ondertoon zelf met zijn partij een coalitie te vormen...eh...Alsof men zijn vader verwijt dat hij niks waard is en dan komt vragen of hij een snoepje krijgt.
|
En wat dan te denken van het volgende?
Geert Bourgeois:
‘Toen ik zei dat we niet in een Vlaamse regering zouden stappen voor de splitsing een feit was, wist ik heel goed dat dat niet haalbaar was'
Dit lijkt me overduidelijk.
Een belofte maken waarvan je op voorhand weet dat ze niet haalbaar is, is klinkklaar bedrog plegen.
'Heel goed weten' lijkt me bovendien een bekentenis dat Bourgeois zéér bewust zijn electoraat voorloog.
Hoe jullie dergelijke valse smeerlapperijen blijven(d) slikken, begrijp ik niet, tenzij je eigen postje van dat liegebeest zijn aanblijven afhangt
|
|
|