Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2005, 11:30   #46
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Blijkbaar wordt het artikel maar halfslachtig gelezen, en is de berichtgeving daarover weer heel tendensieus.

Ik lees hier dat allochtonen meer slachtoffer van verkeersaccidenten zijn! Sinds wanneer wordt dat onder "criminaliteit" geklasseerd (zoals ons aller VRT Pravda op TT vermeldde?)
In de studie wordt wel over slachtoffers gesproken, maar niet enkel slachtoffer van criminaliteit.
Dan heeft de VRT een fout gemaakt.

Citaat:
Bovendien gaat het over MELDINGEN van feiten tegen hun voertuigen en fietsdiefstallen. Hoeveel autochtonen doen nog de moeite om een gestolen fiets te MELDEN? Om beschadigingen/vandalisme aan hun auto te MELDEN?
Hoeveel allochtonen doen aangifte denk je?
Uw stelling klopt nog meer voor allochtonen dan voor autochtonen.

Citaat:
Is bovendien het feit dat allochtone weggebruikers meer slachtoffer worden in het verkeer de SCHULD van de autochtone verkeersgebruikers? Of rijden we misschien express met de auto op een italiaans of turks uitziende autobestuurder?
Ik lees: Verkeersslachtoffer.

Je leest toch graag wat er staat, niet?

Citaat:
Ik concludeer alvast iets helemaal anders. Heb dan ook het verkeer in Italië, Turkije, Egypte en Tunesië aan den lijve mogen meemaken.
Concludeer wat je wil natuurlijk, maar daarom kan je dat niet zomaar klakkeloos vergelijken.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden