Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2005, 13:05   #9
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De VLD blijft wel vaker zitten ook al worden cruciale punten niet waargemaakt. Zelfs het laten gelden van de grondwet, en ocharme, het uitvoeren van een arrest van de Raad van State kunnen ze niet hard maken.

Pas op, ik beweer heus niet dat er geen liberalen meer zitten bij de VLD. Maar je kan moeilijk ontkennen dat die "links liberale hegemonie" van deGucht/Somers/Verhofstadt/Decroo zowat al het Liberalisme heeft beknot, en haar diepblauwste aanhangers heeft buitengejaagd of uit de partij gezet.

Het is zelfs zo ver gekomen dat degene die wanen nog op liberalistische wijze hun eigen mening te verkondigen in de pers, prompt eruit gezet worden door Somers... En zelfs voor kritiek op deze praktijk, is Patricia Dewaele buitengesmeten.

ja, in uw plaats zou ik beschaamd zijn die avatar te hebben.

Ik hoor firestone opperen: Wat is dan het alternatief? CD&V?

Dat is maar een vrij deprimerende motivatie om te stemmen... Beetje zoals een huwelijk, waarin de ene partner de andere bedriegt en beliegt, maar men toch samenblijft.... ja... voor wat eigenlijk? De kinderen? Het huis?

Zo belangrijk zal je politieke keuze toch wel niet zijn, hoop ik?
u zou natuurlijk willen dat we voor de meest anti-liberale partij van vlaanderen, het vb zouden stemmen.