Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Als ge A zegt moet ge ook B zeggen, dus graag namen.
|
Ik wacht al drie dagen op namen maar Decoorne was ineens verdwenen toen ik die vroeg. Tis te zeggen, verdwenen was hij niet want hij was nog actief in andere topics maar deze had hij blijkbaar ''selectief uit het oog verloren''.
Oorspronkelijk bericht door
Brugge Veilig en Leefbaar
Niet alleen de propaganda duwt het Behang in het rood, snoepreisjes en weekendjes met hoertjes kosten ook veel geld... 
[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 11-06-2005 at 19:54
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Ik wacht al drie dagen op namen maar Decoorne was ineens verdwenen toen ik die vroeg. Tis te zeggen, verdwenen was hij niet want hij was nog actief in andere topics maar deze had hij blijkbaar ''selectief uit het oog verloren''.
Oorspronkelijk bericht door Brugge Veilig en Leefbaar
Niet alleen de propaganda duwt het Behang in het rood, snoepreisjes en weekendjes met hoertjes kosten ook veel geld... [/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 11-06-2005 at 19:52
Reason:
Citaat:
|
Ik wacht al drie dagen op namen maar Decoorne was ineens verdwenen toen ik die vroeg. Tis te zeggen, verdwenen was hij niet want hij was nog actief in andere topics maar deze had hij blijkbaar ''selectief uit het oog verloren''.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Citaat:
|
Ik wacht al drie dagen op namen maar Decoorne was ineens verdwenen toen ik die vroeg. Tis te zeggen, verdwenen was hij niet want hij was nog actief in andere topics maar deze had hij blijkbaar selectief uit het oog verloren.[/size] |
[/edit]