Aan Groentje-18
Ik heb je misschien een beetje hard aangepakt maar dat is je eigen schuld.
Als je reageert op mijn post met de medeling dat de oorzaak hiervan haardgroei is dan bewijst ge twee dingen
1) Dat ge mijn ironische boutade niet begrepen hebt. Zie de reactie van Firestone.
2) Dat ge me als een idioot beschouw daar ik niet zou weten waarom de haarwortels van die fake blondines zwart zijn
Voor de reactie van anderen op mijn post ben ik niet verantwoordelijk
Ik hoop dan ook dat die stomme discussie vertikaal mag geclasseerd worden.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by puud on 12-06-2005 at 18:10
Reason:
--------------------------------
Aan Groentje-18
Als je reageert op mijn post met de medeling dat de oorzaak hiervan haardgroei is dan bewijst ge twee dingen
1) Dat ge mijn ironische boutade niet begrepen hebt. Zie de reactie van Firestone.
2) Dat ge me als een idioot beschouw daar ik niet zou weten waarom de haarwortels van die fake blondines zwart zijn
Ik hoop dan ook dat die stomme discussie vertikaal mag geclasseerd worden.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Aan Groentje-18
1) Dat ge mijn ironische one-liner niet begrepen hebt. Zie de reactie van Firestone.
Ik hoop dan ook dat die stomme discussie vertikaal mag geclasseerd worden.[/size] |
[/edit]